Til alle medlemmene i RIL og deres familier

Postet av Hovedstyret den 16. Des 2017

Nå er 2017 snart historie og vi kan se tilbake på et år med mange nye medlemmer og dessverre en gruppe som ble lagt «på is». Det var innebandygruppa som ikke hadde medlemsgrunnlag til å fortsette. Noe alle synes var veldig trist, men vi håper det kommer nye ildsjeler som ønsker å få i gang innebandy på Romsås igjen. Ta kontakt med hovedstyret i RIL, dersom du finnes der ute 

45-årsjubileumasarrangementet 20. mai var en fantastisk dag for alle. Flott vær, flinke utøvere og ikke minst mange publikummere. Vi satte stor pris på at mange gamle medlemmer deltok og synes arrangementet var veldig bra. Tilbakemeldinger fra mange foreldre om at «dette må vi gjøre hvert år», satte vi også veldig pris på.

Vi jobber med tanken om et nytt arrangement i 2018, men i litt mindre format. Det viktigste er å samle barn, ungdom og foreldre til en aktivitetsdag på Humleby. Nå går vi inn i juletiden som for mange er årets høydepunkt. Vi håper det blir en hyggelig tid for alle sammen med familien.

Vi ønsker alle en fredfull jul og alt godt i 2018. Vi ser fram til et flott sportsår for Romsås idrettslags medlemmer.

Fra Hovedstyret i Romsås idrettslag.